2015. november 15., vasárnap

Őri István: Szeretnék a boldogságról írni

Szeretnék a boldogságról írni 
szeretnék többé sohasem sírni 
szeretném a világba kiordít'ni: 
Ne csüggedj, van remény 
az út vége a győzelem! 
nehéz a harc, de 'mi vár: 
boldogság, béke, szerelem! 

Szeretnék a szerelemről írni 
szeretnék boldogságtól sírni 
szeretném a világba kiordít'ni: 
Istenem! Ő itt van velem! 
Látom Őt, nemcsak álmodom 
a perceket már nem számolom 
mert eljött, s többé nem megy el 
ó, áldott élet 
áldott szépség 
áldott szerelem! 

Szeretnék csak mindig Róla írni 
tündérmesét, igaz történetet 
szeretném a világba kiordít'ni: 
Szeret, szeret, szeret! 
S azt is, hogy én is szeretem 
jobban, mint életem 
s ez a szerelem végtelen 
mert kettőnké - ugye, Kedvesem? 

Szeretném elmondani 
hogy szeme gyönyörű 
s ajka édes 
minden, mit mond és tesz 
szivárvánnyal ékes 
s csak, hogy láthatom 
a Mennyország nekem 
szeretném elmondani nektek 
hogy végtelen szeretem! 

Szeretném, ha mindez való lenne 
szeretném, ha egyszer Ő üzenne: 
Várlak, gyere, szeretlek én is! 
szerettelek mindig 
s szeretni foglak 
a világ végezetéig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése