2015. szeptember 11., péntek

Biagio Antonacci: Álmodj rólam

Ez a dalom, ahogy elér hozzád,
oda repít, ahol semmi és senki nem hallja.
Szinte szavak nélkül éneklem neked suttogva;
odaér majd, mielőtt elaludnál....

És ha rólam álmodsz,
az égből aláhullok.
És ha kérdezni fogsz,
innen válaszolok.
És ha szomorú-üresnek érzed magad,
innen vigasztallak.

Álmodj rólam, ha hull a hó.
Álmodj rólam, felhő vagyok,
a honvágy vagyok és a szél,
ott vagyok, ahová mégy.....

És ha rólam álmodsz,
újra enyém lesz az arcod.
Ne sírj értem soha, soha.
Nevess, és enyém leszel újra.

Álmodj rólam, ha hull a hó.
Álmodj rólam, felhő vagyok.
Én vagyok az idő, a vigaszhozó,
bárhová mégy, ott vagyok.....

Reves de moi amour perdu
Reves moi, s'il neigera
Je suis vent et nostalgie
Je suis ou' tu vas

Álmodj rólam, hiányzó szerelmem.
A házam ott áll a tied mellett,
árnyék vagyok, amit te vetsz.
Onnan álmodj rólam,
onnan álmodj rólam

a szívem ott van....

(Erdős Olga fordítása)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése