2014. március 30., vasárnap

B. B. Nala: Az álmok Nap-szekerén


Elfojtott gyönyörben a szívem dalra kél,
Imádatom titokzatos, mint a Nap-szekér
Folyton a szívemben érzem a tüzes nyilat
Csókjaimmal érinteném az ajkaidat
Tiéd a szívdobbanás, a lázas esküszó
Vágy dalával egyesül az örökkévaló
Te jelented nekem a vágy tüzes nyilát
Te vagy a hajnalokon kinyíló virág
Vándorúton járva szívem dalra kél
Merengő gyönyörben egy álmot újra él
Varázsige, mit oly halkan suttogok
Csoda amulett, melyet hordozok
Hisz úgy tükrözöm arcod, mint Nap sugarát
Mely neked kél, amikor az éj hajnalra vált
Vágyam muzsikaszó szívem hangszerén
Feléd haladok álmok Nap-szekerén
Te jelentesz nekem minden dallamot
A hajnalokon szálló édes illatot
Vándorúton járva, én megleltelek
Álmok szárnyán követtem a viharos szelet
Szél, mely száz illatozó szirmot hordozott
A szerelem vándorútján én elindulok
Elindulok, hisz a csodát keresem
Aranyszirmot számolok a Nap-szekerén
Vágyam muzsikaszó szívem hangszerén
Édes illat száll mit a szél sodor felém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése